Boulevard of broken dreams - Cello

Här hör vi låten "Boulevard of broken dreams" som jag delade med mig av igår, fast då i noter, här på cello.
Måste få säga att jag gillar låten - Den låter liksom häftig. Och då menar jag inte häftig sådär, utan på ett speciellt sätt. Häftig på ett alldeles speciellt sätt... - Nej jag vet själv inte riktigt vad jag menar med det?
Ordet häftig beskriver helt enkelt den här låten i min värld.
 - Tycker ni inte att tjejen spelar grymt bra? Det tycker minsann jag!
Hittat en väldigt fin version av låten fast på fiol och även i orkester. Sedan kanske ni är nyfikna på hur låten låter i sång? Den här veckan blir det en riktig "Boulevard-of-broken-dreams-vecka".
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0