1 år sedan...

Igår var det ett år sedan jag spelade på min farbrors bröllop... Wow! Ett år sedan :-)
Kommer ihåg allt som om det var igår. Hur jag vaknade upp på hoetellet i Göteborg... Nej nu ska jag inte berätta om allting.
Jag spelade låten "What are words" på cellon.
Jag har ju spelat i fler år nu. Men det lät säkert väldigt fint då. Jag tänkte inte mycket på hur det lät, jag koncetrerade mig på det jag gjorde, så det inte skulle bli helt fel ju.
Men någonstan har jag nog en inspelning, som jag tyvärr inte kommer lägga upp, men som jag kan gå tillbaka och titta på. Hur lät det då liksom? Jag blir allt lite nyfiken på den frågan.
Då när jag spelade hade jag precis fått den nya cellon. En trekvarts, om jag nu inte har alldeles fel. Innan hade jag en mindre.
Så då var jag ju inte helt van vid den cellon heller. Om man gämför med nu.
- Skickar med en länk till min gammla blogg, ett inlägg där som ni kan läsa/återuppleva alltihop genom några bilder och skrift - http://presentl.blogg.se/2012/may/snacking-om-tre-tva-dagars-resa.html#comment - Hoppas ni klickar in, ifall ni är nyfikana ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0