Trumpetveckan

I en vecka har vi haft trumpetvecka här nu... Lite kort kanske, men vi får se om vi tar mer trumpet någon gång. Ja det kanske slinker in någon bra trumpetfilm.
Jag skulle kunnat ha trumpet lördag och söndag också men känner att jag vill ladda inför cellon lite. Så då vill jag liksom ha cello dessa två dagar innan cellon. Ni förstår säkert.
Vad tycker ni om trumpetveckan?
Rolig tycker jag, det har varit väldigt roligt att skriva om trumpeten. Och för er så har det förhoppningsvis varit roligt att läsa om trumpeten. Även om det här blev kort... Jag lovar, det kommer slinka in någon litet trumpetgrej nästa lov också. Fast nästa lov, devilsäga sportlovet, så har vi ju piano som huvudkategori litegrand. Åh, jag längtar redan till påsklovet!
Massa med kramar till er <3

Kommentarer
Postat av: Ebba

Denna blogg äger, Hanna!! <3

Svar: Tack Ebba! Det gör du med :D
Om mig

2013-03-02 @ 15:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0