Tankar

Måste bara få skriva av mig lite kort...
"Det kändes bättre ändå än innan sportlovet och det var skönt.
Men ändu inte hundra, det saknades en del kändes det som.
Det är jag besviken över.
Det gick liksom inte alls så som jag ville, suck. Jag orkar faktiskt inte ha den här dumma besvikelsekännslan efter exakt varje orkesterdag. :(
Jag vill känna den där glädjen som jag inte känt på tre veckor igen. En sådan glädje vill jag ha när jag går ifrån orkestern. Vill vara nöjd med mig själv efteråt. Den där glädjen saknas.
Förut kändes det aldrig så... Jag vet inte varför det plötsligt blivit så, att jag kan bli så besviken.
Förut var det ju aldrig så. Då kände jag nästan hela tiden glädje.
Orkar inte." - Lite kort vad jag skrev ner direkt efteråt.
Cello, Hanna <3

Kommentarer
Postat av: Henrietta

Fortsätt kämpa! <3
Sv: tack så mycket!! Ja, det är fortfarande lite kvar men det mesta är borta! Hur är det i Stockholm? :)
Åh, den är är ju så otroligt bra! :D Med jag föredrar boken då jag inte gillade att dom ändrat vissa saker.
Kram finis! <3

2013-03-05 @ 21:08:04
URL: http://molntussar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0