Orkester och jag är glad!

Idag är det alltså orkester, och jag slår vad om att ingen kan vara gladare än jag idag ;)
Jo, kanske med lite ont i halsen så är jag väl inte gladast i hela världen.
Igår på cellolektionen så fick jag en ny låt. Så i veckan kommer det alltså komma upp lite musik, jag tänkte försöka hitta en riktigt fin version av låten jag fick. Det är så kul när jag får nya låtar och kan söka upp låten på youtube och så hittar jag en sådan där jättefin version som jag riktigt fastnar för.
Det har hänt flera gånger nu!
Kommer inte exakt ihåg vad låten hette, men det lär ni veta innan den här veckan är slut. Jag ska försöka iallafall.
Nä nu ska jag försöka vila lite så att jag orkar gå på orkestern även om jag känner mig lite smått förkyld. Vill inte missa hela tiden :( Det blir så tråkigt då.
Cellokramar <3
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Hej har e veckans blogg tävling om du vill vaara med ! :) kram

2013-03-19 @ 17:57:40
URL: http://www.sukiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0