Måla cellon?

Ja, antagligen så kan man det... Om jag någon gång köper en egen cello så kanske, kanske.
Fast annars tycker jag faktiskt att cellon är fin som den är. Utan målandet.
Jo, vissa designer är ju coola, men en cello ska samtidigt vara en cello. Inte en teckning. Haha.
Det är ljudet som kommer ut från cellon som ska skapa en bild, inte att man måste måla på cellon.
Vad tycker ni om motivet på denna cellon? Jag ser inte riktigt vad det föreställer, så jag vet inte vad jag ska svara själv på den frågan. Men ni kanske vet. Jag tyckte iallafall att det såg väldigt fint ut.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Vet inte heller vad det föreställer. Det är vackert målat i alla fall.

Svar: Visst är det ja! :)
Om mig

2013-03-06 @ 18:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0