Loreen, Euphoria

Åh, låten Euphoria som Loreen tävlade med i Eurovision song contest förra året, är inte den underbar!
"Hon tog Sverige med stormsteg".
Tänk att vi vann med den här fantastiska låten, wow, wow, wow, skriver/säger jag bara.
Men egenetligen, jag har tänk lite grann... Tänk om inte Loreen hade sjungit låten, om någon helt annan hade sjungit låten. Tänk om, tänk om. Jag tror inte vi hade haft lika bra chanser isåfall, för den här låten den passar Loreens röst. Inte någon annans.
Det är när Loreen sjunger låten som man får en riktigt sådan här, "Wow, vad bra", kännsla i sig.
Om det är någon annan som sjunger låten blir det mer, "Åh, Euphoria ellerhur? Låten som Loreen tävlade med år 2012 för Sverige, eller??" - Alltså... Loreens röst passar helt enkelt bäst in på den här låten. :)
 
OBS: På kategorin musik kommer det bara musik från instrument, tex cello.
Här på speciallare får ni lite annan musik, när artisterna sjunger.
Vill ni veta mer om Loreen? Isåfall tycker jag att ni ska kolla in bloggen de närmsta veckorna... Det kommer nämligen komma upp ett inlägg om bara Loreen. Kanske redan till helgen om vi har tur?
Loreen blir alltså först med att pryda kategorin Artister.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0