Kolla in! (Fantastikt)

http://www.youtube.com/user/Schtofenbach?feature=watch
Ni måste verkligen kolla in detta!
Det är en tjej som bara är elva år och så duktig på att spela. (Cello)
Alltså hon är verkligen superduktig, ni kommer inte ångra er.
Jag blir inmponerad själv väldigt mycket.
Här är en länk till ett videoklipp när hon spelar - http://www.youtube.com/watch?v=Qo-oXkmbnaM - Ni måste verkligen ta er tiden att titta på det.
Hon måste ha spelat väldigt länge, fler än fyra år helt klart. Jag undrar hur länge?
Jag har bara spelat fyra år och... Jag har väldigt många år till på mig att bli bättre.
Okej, jag kommer aldrig bli sådär bra. Fast jag kan ju fortfarande bli bättre.
Cellokramar <3
 
OBS: Tyvärr kunde jag inte dela hela videon den här gången. Det var någon spärrning. Så vi fick nöja oss med länkar idag istället. Hoppas det funkar, det med.
 

Kommentarer
Postat av: Henrietta

sv: åh, tack! hihih, va roligt :D
Ja! Man får tillbaka så mycket minnen också :)
hahaha, var helt gaaalen i Pippi när jag var liten. Såg det nästan varje dag och ville vara precis som henne ;)
Okej, jag har en helcello :)
Ja, i celloesemblen är vi fyra stycken och alla spelar då olika cello-stämmor (konsigt nog;) Men i orkestern är alla stråkinstrument med plus att svårighetsgraden är mycket högre, fast det är ju bara kul!
Kramar ♥

2013-03-22 @ 19:51:21
URL: http://molntussar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0