Cello, imorgon

Det känns lite grann som att det är en cirkel som går runt, runt, runt. Starten på cirkeln det är måndagar med cello. En väldigt bra start på en cirkel med cello. :)
Ja, det jag vill komma till iallafall var att det är ju cello igen imorgon!
Det känns helt okej, jag är väldigt taggad! Som vanligt...
Senast på cellolektionen så fick jag ju låten "Tears in heaven", superfin låt. Har ju hunnit träna på den lite extra eftersom att jag inte var på cellolektionen förra veckan. Så nu måste den ju låta ännu bättre, hoppas vi ja ;)
Jag var ju däremot på orkestern förra veckan och då fick vi ju en ny låt "Mamma Mia". Det var roligt, jag hade ju riktigt längtat efter en ny låt. Så får se om jag kanske får gå igenom den?
Nu ska jag ladda inför imorgon... - Tycker jag skriver den där meningen varje söndag, fast det är väl det jag gör varje söndag också.
Cellokramar i massor från mig <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0