Cello igen!

Ja, då börjar vi med cello igen!
Jag har riktigt njutit av de här sportlovsdagarna. Det är ju fortfarande lite grann kvar av sportlovet, vilket är väldigt härligt.
Jag har egentligen ingeting speciellt att skriva om cellon, så det blir lite vad det blir helt enkelt.
Även fast det varit sportlov så har jag spelat lite på cellon. Tror faktiskt cellon leggat framme hela sportlovet. Då har jag spelat lite till och från. Ungefär så här...
Jag har tagit upp cellon och spelat lite, sedan har jag lagt ner den igen och så har det dröjt någon timme och så har jag tagit upp cellon igen.
Haha, ja, ungefär så. ;) Jag har vissa sådana perioder och just nu är jag i en.
Nä, nu ska jag väl ta upp cellon igen lite.
Ha en underbar dag så hörs vi, cellokramar <3 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Det var kul att träffas idag, Hanna.

Svar: Ja det var det verkligen, vi får ses snart igen :)
Om mig

2013-03-02 @ 16:19:05
Postat av: Ebba

Men inlägget var bra också! Ska kommentera i din andra blogg.

Svar: Ja, vad roligt!
Om mig

2013-03-02 @ 16:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0