Äntligen!

Äntligen... Jag undrar när livsgnistan kommer tillbaka? Någon gång, aldrig?
Cellolektionen gick faktiskt rätt bra idag, jag är glad att jag kom ihåg det och ångrar absolut inte det!
Fick en ny låt men jag som har så dåligt minne kommer tyvärr inte ihåg vad den heter... Nej, så det får ni veta imorgon, jippi :-)
Förresten imorgon är det ju cello också, fast orkester. Jag hoppas verkligen inte det går så otroligt dåligt som det då och då gör. Isåfall vet jag en tjej som kommer vara himla besviken efteråt. Ja, hela lovet kommer väl vara förstört då.
Nä, nu vill jag inte ha in allt dåligt här, jag ska njuta istället av att det gick bra.
Cellokramar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0