Äntligen orkester

Jippi, ja, tjoho!
Äntligen, nu kan jag pusta ut. Nu är det orkester, nu kan jag prestera bättre.
Jag är verkligen sjukt taggad till orkestern idag, målet är såklart att spela mycket bättre än förra gången.
Det här har jag verkligen gått och väntat på mest hela lovet. Och äntligen...
Samtidigt är jag lite pirrig och nervös över att det kanske går lika dåligt som då, fast de tankarna försöker jag trycka bort. Försöker att lyfta fram det goda, det bra.
Jag kanske ska ta och värma upp. Cellon är stämd nu så det känns väldigt bra.
Igår var den inte det, iallafall inte innan cellolektionen. Ja cellolektionen ja, den gick rätt bra faktiskt.
Men mer om det imorgon.
Nu ska jag ladda, massa med cellokramar till er <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0