Wilmas tema, skärgårdsdoktorn, piano

 
Åh, jag blir så kär när jag hör vissa låtar. Det är så underbart och så vackert! Jag skulle säga att dansa, äng, sommar och värme är nyckelord till det här... "Jag snurrar runt igen. Jag vet inte hur många gånger jag har snurrat runt nu, men jag vet att det är många, för jag känner mig nästan lite yr i bollen. Jag sa till mamma att jag skulle gå en promenad, vart då hade hon frågat. Nej, det visste jag inte svarade jag. Eller kanske visste jag det? Det var hit jag ville gå, hit till ängen. Kanske visste jag det hela tiden. Det vare en vindstilla, alldeles ljummen kväll. En perfekt sommarkväll! Plötsligt blinkar jag till, åh. Där borta, i gläntan står det, hästen. Jag, börjar jag. Hon gnäggar. Du är inte som andra. Jag sväljer, både av lycka och va rädsla. Inte av vanlig rädsla utan av någon alldeles speciell rädsla..."
Kramar <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0