Tacksam!

Med stora bokstäver. TACKSAM!
Tusen tack - Jag är så glad - Det är det enda jag kan upprepa just nu. Jag har gått här ch upprepat "Jag är så sjukt tacksam". Ni kanske undrar vad jag är tacksam över? Jo... Det är konsert idag, nej, nej, den har inte varit ännu. Däremot så har jag haft repetition. Jag hade repetition nu vid 15.30 och ungefär 10 minuter framåt. 10, 15 minuter.  Spelade låten jag ska spela, "På ett berg", som den heter. Ni har ju fått höra den innan... Det kändes så skönt, så skönt att komma hem med ett leende på läpparna efter repetitionen. Puh, jag kan andas - Men, nu är det konserten kvar. Jag hoppas det går lika bra. Efter konserter brukar jag vara så nöjd, så varför skulle jag inte vara det nu? Sedan finns det självklart mycket som kunde gått bättre. Det finns det alltid ju Samtidigt går det så mycket bättre på konserter har jag märkt. Det är då allt rinner ut till hundra procent.
- En plaskvåt Hanna och ett plasktvått cellofodral var det som kom till repetitionen. Hahaha. Ja, alltså det ösregnade verkligen när jag skulle iväg. Om det hade varit orkestern jag var påväg till hade jag tänkt "Nej, snälla rara. Inte början på något dåligt (Besvikelse)" - Men eftersom att jag hela dagen kännt sådan glädje och eftersom att det är måndag, inte vilken måndag som helst heller, så kunde jag inte annat än le åt regnet.
Ska hinna äta middag lite, sedan måste jag iväg igen. Det börjar ju 18.00 - Sedan vill jag vara där lite innan. Så nu blir det fullt ös. Jag skriver imorgon om hur det gick + Kanske någon liten bild? Mamma får leka fotograf idag. Fullt ös, ja det blir det ju hela veckan. Iallafall nu måndag, tisdag. Imorgon är det ju konsert också. Då spelar jag med orkester, eller som jag höll på att skriva, cellon, men med cellon spelar jag ju hela tiden ;-) Vi tar en sak i taget. Nu är det måndag. Imorgon är det tisdag.
Kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0