Star wars, ThePianoGuys

Den här videon har jag sett tusentals gånger sedan jag hittade ThePianoGuys - Men inte förrän igår lyssnade jag på det. Innan har jag inte trott att det varit något speciellt, det har inte sett ut så. Men nu när jag lyssnat på det finns det bara ett ord, wow, som ekar i mitt huvud...
Videon är underhållande och så häftig. Jag älskar all den där redigeringen som alltid ska vara så bra i ThePianoGuys videor. Redigeringen går så bra ihop med musiken. De får till redigeringen så bra varje gång. ThePianoGuys får till hela bilden man tänker i huvudet när de redigerar ihop. Även om allting alltid känns så levande på något sätt med ThePianoGuys - Han som kommer i mitten ungefär, med dragspelet, det är nog det bästa med alltihop just här. ThePianoGuys är så påhittiga - Eller påhittiga, snarare hemlighetsfulla. Jag menar lyssna och titta. Lyssna, de är mer än bra och kolla in redigeringen. Hur klarar dem det så bra. Nej, det måste finnas någon hemlighet bakom det. 
- ThePianoGuys är verkligen något ni kommer få se mer utav. Medan ni väntar på ännu mer kan ni ju njuta av det här! -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0