Star Wars, orchestra

Vad passar bättre just nu än Star Wars? Det passar ju väldigt bra in nu när vi spelat låten under den här cellosommarkursen. Just den här versionen valde jag för att direkt fastnade för den. Jag tror jag fastnade för den här för att det märks att de har jobbat på det. Hm, inte för man inte brukar jobba på sådan här saker... Inledningen är ju för cool, där har de verkligen tagit för sig, låtit fantasin flöda fritt. Förutom det tycker jag starten på självaste låten, om vi ska prata om musiken, är så häftigt! De har verkligen till det här!! Det där mörka som vilar över hela bilden, med lite ljusa inslag, gör hela bilden mer verklig tycker jag. Gör det inte bilden nästan lite magisk?
Cellokramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0