Sommartider, Gyllene tider

Vad passar bättre just nu än en sommarlåt? När sommarlovet börjar på onsdag... Perfekt!
 
"Sommartider" med Gyllene tider. Helt klart en sommarlåt, ja man hör ju på namnet också - Sommartider.
Den här låten är ju perfekt att bjuda/lyssna på i tider som det här. För visst tänker man verkligen på sommaren när man hör den här låten? Det gör i alla fall jag och jag tror minsann de flesta gör det... Förresten på tal om den här låten så har ju Gyllene tider skrivit den. Kanske är det en grupp att skriva om? De var ju rätt stora... Förutom Gyllen tider, som det finns stor möjlighet att jag skriver om i dagarna, så har vi ju gruppen Green day. Gruppen som skrev låten "Boulevard of broken Dreams som ni tidigare fått höra mycket. Jag tror nog vi tar Green day före Gyllene Tider och ovanpå detta så blir de lite sommar, eller lite, mycket sommar! (Bla en liten speciellare till onsdagen, för att fira skolavslutningen)
- Lyssna och njut av "Sommartider" så länge... Så lovar jag er att det kommer mycket mer sommarlåtar under de närmsta veckorna! -
Cellokramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0