Sommarspelning!

- Gult är solen, solen är sommar -
Hastigt och lustigt bestämdes det igår att jag skulle spela på en liten sommarfest på kolonin. Det var faktiskt mammas idé och i mina öron lät det som en väldigt bra idé! Så idag tog jag med cello, notställ och noter till kolonin. Låtarna jag spelade var "Ute blåser somarvind", "Idas sommarvisa" och "Den blomstertid nu kommer". Fikade först, för att hämta krafter, även om jag ärligt talat kände mig väldigt lugn. Så jag fikade nog snarare för att allt såg så gott ut...
Det var väldigt roligt att spela, speciellt roligt eftersom att jag spelade utomhus för första gången. Kände extra mycket av att jag andades med cellon. Sedan fick jag en känsla utav att jag och naturen var ett. Den känslan har jag ärligt talat aldrig känt förut, men, de var en helt fantastisk känsla! Jag hoppas jag känner den igen, det var som sagt helt fantastiskt. (Suckar lyckligt...)
- Först ska jag redigera ihop en kolonisommarspecial, sedan kommer de närmsta veckorna.
Cellokramar <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0