SommarSpår!

- Sommar och sol, sol och sommar. Sommar och musik, musik och sommar. Musik det är sommar! -
Sommaren sätter sina spår, ja, och vad menar hon nu med det? Sommaren har så mycket musik att bjuda på. Jag menar har ni hört den senaste musiken jag delat med er här. Annars får ni ju ta och lyssna på det!Fantastiskt är bara ett ord som beskriver det perfekt. Nu på sommaren hittar jag så mycket bra musik, så ni knappt kan ana det. Då menar jag verkligen HELA tiden. Helt otroligt vad mycket musik som dyker fram just nu. Eller det kanske bara är för att jag har en sådan TID till att sitta ner och hitta all den här musiken. Kanske för att musiken och jag är som en magnet. Åh, naturligtvis, det låter rätt troligt va? :-)
Cellokramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0