Noter, noter, noter

Ja juste ja, då var det konsert idag... Tiden går så fort - Mitt huvud är alldeles fullt av noter idag. Jag går verkligen och tänker noter. Har melodin i huvudet och noterna.
Konserten börjar först vid 18.00 men ska ha repetition redan vid 15.30! - Skriver såklart om allt imorgon. Det känns att det är konsert idag. Men samtidigt är jag väldigt lugn idag. Känner att det kommer gå bra och den tanken tänker jag fortsätta bära med mig!
- Imorgon då, då är det också en konsert. Lite större än den som ska vara idag. Imorgon ska jag ju både spela med orkestern och med några andra. Ja, nog om konserter för tillfället. Ni kommer ju få fullt av konserter den här veckan. Men för tillfället kan jag verkligen inte tänka på någoting annat är konsert...
Kramar <3
 
- Den här veckan har jag mycket att bjuda på.  Först och främst konsertsammanfattning nu tisdag, onsdag. Terminssammanfattning på torsdag. Efter det mycket mer Green Day. Och såklart, något roligt med cellon naturligtvis... Spännande, spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0