Konsertsammanfattning (Piano, Cello sommaravslutning)

Ska försöka mig på en sammanfattning alltså nu - Vet nästan vad jag ska skriva - Fått ihop det rätt bra redan. Igår - Jo jag är faktiskt väldigt nöjd. Som jag upprepat några gånger, på konserterna, då får jag ut allt till hundra procent (nästan) och det kan inte gå särskilt mycket bättre.
Låten jag spelade, "På ett berg" var det en repris på, så jag spelade hela låten en gång till, nästan, förutom en takt. Första rundan tyckte jag det lät rätt bra. Andra rundan kanske jag var lite snabb på. Mot slutet när jag spelade tyckte jag att jag fick till ett riktigt dåligt G och B, men när jag tittade på inspelningen (Såklart, mamma spelade in.) så märket jag nästan inte det. Eller jag tänkte inte på de, alltså. Var det bara jag som tyckte att jag fick till de där dåliga G:et och B:et eller gick det verkligen ut, bara att det inte hördes i kameran? - Jag orkar inte tänka på det just nu. Det gick bra och jag är nöjd, mer än så vill jag inte ha i huvudet. Vi sätter helt enkelt punkt där... Jag bär med mig ordet NÖJD!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0