Jeff Buckley - Hallelujah

Visst finns det många låtar som bär namnet "Hallelujah"? Jag tycker att jag sett namnet "Hallelujah" flera stycken, så när jag lyssnat på låten är det en ny hela tiden. Det är aldrig samma låt. Just den här är en av mina favoriter av alla tusen "Hallelujah"-låtar. Tycker själv att låten låter mörk. Låtar kan låta ljusa på ett glatt sett och mörka på ett ledset sett, hm, snarare sorgset sett. Just den här låten låter mörk, men med ett ljus mitt i allt ihop, ett ljus som lyfter upp allt ihop. "Jag ska klara mig igenom det här"... Jag får lite den meningen i huvudet av det här. Låten får i alla fall mig på bättre humör, hm, peppningshumör. Känner mig väldigt peppad av låten.
Cellokramar <3

Kommentarer
Postat av: Henrietta

sv: älskar älskar att bada! var det så kallt? jag badade klockan nio på midsommarafton och då var det ännu varmt, efter man doppat sig vill säga.. :)
Det kan ju vara skönt, men jag har alltid tyckt att det är mysigt att somna när bilar kör förbi av nån konstig anledning hahaha, kanske för att jag inte gör det hemma? ;)
Det låter faktiskt riktigt mysigt, men våran kamin funkar inte :(
kram ♥

2013-06-30 @ 21:30:02
URL: http://molntussar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0