Habanera, cello och piano

Underbart för att uttrycka mig rätt! Jag tycker det blev väldigt fint med pianot till, jag menar tänk er det här utan pianot, hur hade det låtit? Inget vidare va? Med pianot blev det här utsökt, mums. Som en bakelse! Pianot och cellon gick väldigt bra ihop, tänkte jag skriva... Cellisten, visst är han duktig! Jag tycker det här låter väldigt tydligt tänkte jag skriva, men jag vet inte om det passar bra in. Med tydligt så menar jag, inte svagt. Alltså att när man spelar kan man både spela på ett sätt så att det är svagt, som att man är blyg för att ta för sig. Men också svagt på ett sätt så att det är starkt. "HEJ! Här är jag, kolla hitåt, jag är DUKTIG" Att man vågar ta för sig fast det är Piano. Det är det jag menar, jag tycker han får till det väldigt bra faktiskt.
Ett stort plus i kanten till slutet, 2:23. Det låter så häftigt när han går neråt där, som en trappa, eller som jag precis tänkte, ett vattenfall. Låter det inte lite så, som ett vattenfall? Eller kanske en fjäril, som fladdrar vilt i luften?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0