Ett speciellt ställe...

Ett alldeles speciellt ställe... Ett hus med en skylt på... Ni kanske undrar varför? Stället kallas för Gröna villan. Det är så här att, för rätt länge sedan. Måste vara för 2 år sedan minst. Konserten det var en rymden konsert. Då spelade jag inte med Vilt/Uppstråk utan med Stringendo. Låtarna var "Fly me to the moon", "Satellite" och "Våran jord är inte stor". Vilka minnen jag upplever när jag ser det här stället... - Jag komm exakt ihåg hur det såg ut där inne. Som ni förstår, det här stället är inte vilket som helst, utan ett alldeles speciellt ställe.
- Ibland går de där promenaderna hit. Senast jag var här, när jag tog bilden, måste varit för en vecka sedan, på fredagen. Undra vad jag tänkte på då? Säkert försökte jag återuppleva den konserten, hämta krafter till konserterna på måndagen och tisdagen. Kanske lyckades jag med det? Eftersom att jag var så lugn sedan, när det väl var konsert.
Cellokramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0