Dag 2 och 3, cellosommarkurs

Förra inlägget var väldigt passande, både för att jag igår fick höra låten och blev väldigt imponerad, men även för att vi fick låten "Star Wars". Visserligen inte samma version, en helt annan version faktiskt. En version med fyra stämmor. Jag fick såklart fjärde stämman, hoho. Känns som att jag får andra stämman, tredje stämman och fjärde stämman väldigt ofta, jag menar överhuvudtaget. De är nog de tre stämmorna jag haft mest under tiden jag spelat cello, de vill säga fyra år. Idag fick vi även lite nya låtar, två till kanon.
Tror vi fick den första kanon igår, men är inte riktigt säker... - Imorgon ska vi redovisa lite vad vi hållt på med under dessa dagar. Det blir roligt! Det blev rätt många låtar, det kan jag redan nu säga, men det är bara roligt! - Med utmaningar kommer man framåt! -
Cellokramar <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0