Cellosommarkurs

Hej! Jag är som fast i låten Euphoria som jag delade med mig av här under, wow! Jag lovar er, det finns många fler ord än det ordet. Nej men det var det inte jag skulle prata om nu, som ni kanske ser på rubriken. Utan om den här cellosommarkursen som jag ska vara på nu några dagar. Söndag (idag) måndag, tisdag och onsdag.  Det är hela dagar, med små pauser emellan, från 10.00 till 16.00. Just nu efter första dagen känns det som att jag kan andas igen. Att jag kan ta djupa, lugna andetag som vanligt. Jag har ärligt talat knappt varit medveten om att jag har andats de senaste veckorna, sedan den 4 juni. Men antagligen har jag andats, eftersom att jag lever. Fast jag är säker på att när cellon börjar i höst, då kommer det kännas som att jag är halvdöd, eller död. Det är liksom någoting som saknas när inte tisdagarna och måndagarna är lika speciella. Det är nog det jag kommer koncentrera mig på, att andas. Jag ska verkligen njuta av att kunna andas. Nej men såhär första dagen så gick vi igenom några låtar, plus att vi fick en ny. Så det var jätteroligt! - Cellon ligger fortfarande kvar där, kunde lämna kvar den där så det gjorde jag.
Jag kan inte riktigt skriva ordentligt just nu känner jag, efter förra inlägget där jag alldeles fick ut allt jag ville skriva ner idag. Jag känner mig faktiskt väldigt tom just nu. Inte på ett dåligt sätt, som ni har läst om, utan på ett alldeles perfekt sätt. Nu ser jag framemot imorgon, så får vi se hur det blir - Minst lika bra om jag får gissa.
Många kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0