Cello coh gitarr

Cello och gitarr, jag undrar hur det låter tillsammans? Det låter inte som en jättevanlig kombination, eller hur? Igår sökte jag upp cello och gitarr, och hittade flera stycken fina saker. (smått och gått) Saker som jag fastnade för...
 
- Jag börjar med detta fantastiska! - Det var inte det här klippet som jag hittade först, däremot var det den här musiken som jag som mest fastnade för. Lyssna, hör ni... Fantastiskt är ett ord som beskriver det här perfekt! Det är så underbart och fint samtidigt som det är så coolt och häftigt!
Jag kan tycka att cellon framhävs mest här, men ändå att gitarren lyfter det hela (utan gitarren hade det inte varit lika bra) Gitarren får sina små partier vid vissa tillfällen. Cellon, den låter som mest tycker jag ändå... Det är cellon som jag mest jag mest tänker på, får en bild av när jag lyssnar på musiken. Tillsammans blir instrumenten helt underbara att lyssna till här!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0