Viola da gamba, Loves Farewell

Igår tog mamma med mig på en liten konsert. Även om vi missade lite av början, så tror jag nästan att vi fick höra det bästa. Den här låten måste jag säga att jag tror jag är kär i. Skulle jag beskriva med ord, bilder och historier vet jag inte vad det skulle bli. Något stort och långt, något som aldrig skulle ta slut. Nej, det här, det är inte värt mina ord. Det är mycket mer än mina små ord! Någon gång lovar jag er att försöka beskriva det här, men inte just nu... Visst ser det ut som en cello lite grand, men vet ni? Det är faktiskt en Viola da gamba. Nej, det är musiken som är "huvudpersonen" just nu. Lyssna och njut! Vad kan ni annat göra? Jag sitter här och är verkligen nära till att börja gråta och det av många anledningar, blandanat av all underbart vacker musik <3
- Imorgon börjar pianolovet och jag har lyckats fixa tidsinställda under hela tiden, fram till den 10 augusti alltså. Det betyder att jag får sommarlov nu från bloggen, så jag säger, glad sommar och så ses vi den 11 augusti med flera tusen celloklipp! (Viola da gamba, är verkligen ett instrument ni kommer få läsa mer om framåt hösten)
Cellokramar <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0