Ung talang...

Det är så enkelt att bli inspirerad av en sådan ung talang. Just för att jag är äldre och han är yngre men redan så bra. Som cellist inspireras jag lika mycket varje gång hittar något sådant här med en nio åring, yngre eller äldre. Övning ger färdighet, det märker man helt klart på det här, lyssna bara! Så mycket man måste öva inför det här. Jag menar, de flesta nio åringar vill väl mest springa omkring och leka eller hur? Hur mycket måste han inte ha lagt på cellon istället för att springa omkring och leka med sina vänner. Jo, det är val man gör. Men... Jag vet inte, jag ska inte säga något. Grymt bra, han är värd era öron! Man kan inte annat än njuta av det här.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0