Somewhere Over The Rainbow, Piano

Än en gång, att dansa på en äng, det är vad jag får för bild av det här! Att snurra runt där på en äng, en gul äng. Varför? Fråga mig inte! Låten är helt fantastisk tycker jag, ja, jag är nästan lite kär i låten, det stämmer. Jag gillar början, som påminner mig om att springa nerför en trappa. I mitten av låten, där låter det så underbart. Den här låten, det är verkligen en av mina favoriter på piano, låter som gjord för piano ju.
Jag har märkt att jag använt mig väldigt mycket av orden fantastiskt och underbart när jag beskrivit låtar, och det var inte sista gången idag. Men ordet trappa var ju något nytt!
Cellokramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0