Skyfall, Piano

Vissa låter har den där speciella känslan i sig som gör att det är så enkelt att beskriva, andra låtar så som den här, är betydligt svårare att beskriva. Dessa låtar saknar liksom den där känslan. Eller det kanske är tvärt om? Att låtar utan... Nej, det tror jag inte. I rubriken här ser ni att det står James Bond Theme, hm, jag funderade lite över varför? Men är det inte ett parti där i mitten som låter lite som just "The James Bond Theme"? Det måste vara därför... Men jag förstår inte riktigt tanken med att det plötsligt ska komma in i den här så fina låten. För mig sänker det betyget en del faktiskt... Grym version för övrigt, och duktig pianist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0