Så mycket!

På nu endast fyra 3 dagar har jag mycket fint med just cello och jag är så glad för det! Men jag är inte säker på att jag kommer hinna med att dela med mig av allt, för det inte precis lite som jag har, så i sådana fall, så får jag väl fortsätta med dessa fantastiska celloklipp i augusti. För vet inte, om ni inte kommer ihåg det, så är det ju pianolov snart. Det börjar faktiskt nu den 5 juli och kommer hålla på ända till 10 augusti. Det ska bli väldigt kul att skriva om piano, det kan jag redan nu säga och jag har mycket på G till dess. Nu är ni nyfikna, det vet jag... Pianolovet kommer faktiskt bli den längsta lovet hittills, med mer än en månad. Åh, det kommer kännas så konstigt att inte se en skymt av cello under en hel månad här. Så konstigt! Fast det kommer också bli roligt. Jag tycker faktiskt det är väldigt roligt att ha blandad med musik här, inte bara cello utan tvärflöjt, kontrabas, fiol... Ja, jag skulle idag vilja säga att jag lär mig väldigt mycket om vad det finns för musik ute i världen av just den här bloggen. Nej, jag känner att jag ska passa på att njuta av att kunna skriva om cello till den 5 juli. Att njuta av vacker cellomusik!
- Pianolovet har ju också sina fördelar. Jag kommer ha tid till att hitta massa spännande nya klipp med cello till augusti, och ni kommer kanske till och med hitta ert nya favoritinstrument. Nu kör vi tycker jag! -
Cellokramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0