Hallelujah, Piano

Vad jag älskar den här låten! Hela låten är som en historia, det är väl alla låtar jo, men... Ärligt talat vet jag inte riktigt vad jag fick det där ifrån. En känsla, av att det här, det vill just mig någonting. Låten är helt fantastisk på piano! Den är inte mjuk, som vissa låtar kan vara, utan snarare stark och "Här är jag!". Hela låten utstrålar just ordet känsla tycker jag. En känsla, hm, det jag vill komma till är att jag själv blir alldeles fylld av känslor när jag lyssnar på det här. Som om allt jag går och tänker på störtar upp och blir extra starka, som att jag skulle kunna ställa mig mitt i gatan och skrika ut allt. Upprymdhet, är det inte så det kallas?
Cellokramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0