Andante av Haydn, Piano

Ännu en ung talang, en yngre talang faktiskt, endast fem år gammal. Det här är väl egentligen rätt enkelt, inte det första man får... Men kan ni tänka er hur det måste kännas för en femåring att spela det här? Det måste ju vara väldigt stort! "Mamma, kolla vilken svår låt jag fick!"
Tycker att jag känner igen det här, jag är inte säker på att jag haft det på cello, men däremot måste jag hört det tidigare i ett klipp. Ja, vad skulle jag annars känna igen det här ifrån?
Cellokramar <3

Kommentarer
Postat av: Henrietta

Hur mycket spelat du nu på lovet? har tappat all motivation och orkar inte ta mig tid att spela, fast jag vill så gärna! har du några tips?
sv: så härligt! det är soligt här också, lite blåsigt bara :)
Men åh, tack finaste du! kramar ♥

2013-07-12 @ 22:27:03
URL: http://molntussar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0