Tisdag och orkester

Tjena, ja idag är det alltså orkester.
Det ska bli kul faktiskt, jag är ladddad, och jag känner på mig att det kommer gå hyffsat.
- Jag ska nog inte säga något mer än så, annars kanske det går superdåligt.
Usch så jag tänker, det är så himla jobbigt. Jag tänker på allt möjligt, hela tiden.
Ja men cello, alla låtarna känns rätt lätta, det svåraste är nog på "Hedwigs Theme" just nu känns det lite som, det på sida två, det är lägen så... Och i någon takt, nej, det är inte det lättaste,
Jag är nog mest nyfiken idag på hur det kommer låta med alla andra? :D Vi får se!
Cellokramar <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Henrietta

Sv: tack så himla himla mycket! <3 Ja! visst är det mysigt? Och så när snön är sådär glittrig. Åh.
Vad kul! Känner ingen mig i det där. Man är alltid lite extra nervös när man ska spela ihop med några nya främmande personer, men i slutändan brukar det är bli väldigt bra! :)
Kramar <3

2013-01-22 @ 23:14:51
URL: http://molntussar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0