Som en dagbok, att skriva ut

En cellodagbok, en ny alldeles splittrande ny. (Visst är blocket coolt.)
Det känns skönt att ha en cellodagbok, kunna skriva allt möjligt, om det går fel på en cellolektion, på orkestern, att verkligen kunna skriva ut det då.
Fast ändå, den här bloggen är lite som en dagbok för mig, jag vet att ni lyssnar. Här kan jag skriva av mig om jag behöver, skriva om dåliga cellodagar men också om bra cellodagar :D
Jag tror jag är väldigt öppen på nätet, ja det känns så iallafall.
Är ni öppna på nätet, kan ni skriva vad som helst, hur mycket skriver egentligen ni på nätet? :)
Jag kanske inte skulle skriva vad som helst, nej absolut inte, men ändå, saker som bubblar i mitt huvud efter en cellolektion, det vill jag liksom skriva ner. Men jag skriver ju inte världens största hemligheter.
Cellokramar från en liten cellist på jorden <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Henrietta

sv: har också gått och kärat ner mig i vinrött! så.fint. åhh, tack! blir så himla glad! nu när du säger det så, långa texter har aldrig varit min grej :)
Japp, en grammofon :D
hihi, cello och piano är riktigt vacker tillsammans! åh vad härligt, det är så kul att spela med en i familjen! Har du några syskon förresten? :)
Kram kram kram! ♥

2013-02-02 @ 14:37:37
URL: http://molntussar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0