Radio, instrument... "Är det där inte cello?"

En grej jag börjat tänka på lite den senaste tiden mer och mer är hur många instrument det verkligen är till de här riktigt stora artisterna, något jag absolut inte tänk på för någon månad sedan.
Bara som tex piano, eller fiol.
 
Ett exempel, Rihannas Diamonds, piano, trummor och är det inte lite fiol till och med som vi hör?
Jag vet, jo det kan vara ljudfix på nätet.  Men... I mina öron är det inte det .
De flesta tänker nog "Åh Rihanna - Diamonds", men jag, jag tänker "Åh, det är piano, trummor och är det inte lite fiol där".
Såhär tänkte jag deffenetivt inte för en månad sedan, haha. Men vad kan det bero på? Jag har faktsikt ingen aning, men kanske att jag känner mig lite mer i hemma i musiken om man säger så.
Känner ni igen er i det här? Nyfiken liten cellist. :)
Massa med cellokramar <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0