Orkester 1 gången år 2013

Idag var det alltså orkester för första gången år 2013, det ska bli väldigt kul.
Varje gång innan de här små äventyren till Brommaplan så är jag lite extra trött, frusen och jag brukar inte vara så hungrig heller.
Men sedan, så försvinner det där, någon gång mellan 18.30 och 20.00. - Ja, jag vet ärligt talat inte varför. (Nu sitter jag här och gäspar.) Så det är som vanligt. Det är väldigt skönt att ha det som vanligt.
Skolan (Skolan är inget top 5, men alla vännerna<3) och cellon. Känner att måndagarna och tisdagarna är som vanligt nu, fast jag kommer nog inte kunna känna den där kännslan på riktigt föränn om en - två veckor.
Jag har verkligen vara jättenyfiken på alla låtarna den här terminen, om jag får någon idag får ni säkert höra de under veckan.
Nu ska jag strax äta lite middag, ladda batterierna ni vet, som idrottare brukar göra. Även fast jag inte är någon idrottare nu. Men en som håller på med musik, en musiker, behöver också mat.
Cellokramar <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Henrietta

Hur gick det? Verkar som att jag också kommer spela i orkester denna termin, riktigt kul! :D
sv: Ja! Den titeln kan nog tolkas på väldigt många olika sätt. Boken är riktigt läsvärd dessutom :D
Lite annorlunda liksom, fast dock tycker jag om min "naturliga" jordglob, trots att den inte är rosa ;)
Jag med! Och sen när man väl började bada som liten kunde jag bada i flera timmar! :)
Kramkram ♥

2013-01-15 @ 20:33:33
URL: http://molntussar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0