Några väl valda meningar, ord...

Det snurrar runt massor av grejer i mitt huvud, hela tiden och just nu när jag skriver det här tänker jag på massa grejer.
Jag tänkte dela med mig av någoting jag tänker på hela tiden, dagligen och som jag faktiskt skrev ner :)
"Med cellon kämpar jag, utan cellon kämpar jag men betydligt mindre.
Bakom dig är jag trygg, framför dig är jag inte alls lite trygg.
Det är du och jag Sally, tillsammans är vi något stort.
Ledsen, glad eller arg. I allt finns du där, i vilket humör som helst.
Något stort, något äkta, något för mig levande. Något livslevande!
En vän för livet, något som aldirg sviker. Något som alltid finns där i vårt och tort.
En vän som aldrig lämnar... Hanna, cello, Sally, kärlek <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0