Något riktigt bra!

Igår hittade jag en väldigt bra youtube kanal på youtube, http://www.youtube.com/watch?v=ZZLsEOwbuZY
Här hittar ni länken till denna kanalen, en kanal som heter "Lansmusiken1", en bra kanal, bra musik.
Finns fullt av bra musik på denna kanalen, så jag råder er att klicka in.
Ni kommer säkert få se fler videos därifrån, det kan jag lova :)
 
Som musiken i den här videon ex, kolla in, så underbart och så vackert :D
Låten som de spelade hette "Eldfågeln" och det är ett väldigt passande namn skulle jag säga, liksom "Isfågeln", nej, det skulle inte passat.
"Eldfågeln" passar så bra eftersom att det är så svängigt, så eldigt. - Perfekt beskrivning, hela den här låten var eldig, man blir full av liv, där satt den, som pricken över i:et!
Cellokramar <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Henrietta

sv: Tack tack! Rosa? åh så fint hihi. Ja, absolut :)
Det är nog tvärtom för mig. Plaskade mest runt och lekte sjöjungfru när badade som liten, hahaha ;D
Ja! Och sen blir man så himla överlycklig och stolt när man får sätta klistermärket bredvid låten :D
Kram <3

2013-01-12 @ 21:19:42
URL: http://molntussar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0