Musik med ThePianoGuys och Lindsey Stirling

Det här, det kände jag att jag bara var tvungen att bjuda på.
Videon är rolig, lite mystisk nästan med alla mörka bilder och hur de smyger omkring där.
Musiken den var väldigt bestämd i mina öron, och spännande, som om de höll på att hända någoting... Ja, jag gillar det här.
Musikerna är "ThePianoGuys" och "Lindsey Stirling", båda (Det är flera stycken i "ThePianoGuys" två är nått av de bästa som finns på youtube. Så jag råder er att klicka in, musikdrömmar blir till verklighet <3
http://www.youtube.com/user/lindseystomp
http://www.youtube.com/user/thepianoguys
Så nu kan ni njuta av den här fantastiska musiken av dessa musiker 24/7 precis som jag!
 
Cellon, den såg lite annorlunda ut här... Hm, nej jag har nog bara sett sådana här cellos i videor.
Men visst låter den fint? Vet inte, jag kan vara ute och köra en mörk vinterkväll i kylan nu, men det kan vara en elcello. Jag har iallafall sett elcellos som ser ut ungefär såhär.
Har ni någon gång sett en elcello? Visst är de coola :D
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0