Måndag och cello!

Idag är det cello igen, om en timme och en halvtimme ungefär.
Förra måndagen tänkte jag väldigt mycket på trumpeten av någon anledning, så när dte skulle vara C (Om jag inte minns alldeles fel) så tänkte jag på A - A blir Aiss, haha. Ja på tal om trumpet, den här veckan kommer del två om trumpeten. Håll koll!
Den här veckan, ända sedan i tisdags/onsdags har jag övat varje dag, det har lönat sig skulle jag vilja säga.
Nej, jag tänkte faktsikt ta och spela med mamma nu. vi ska öva lite, hon "lär" mig. Hm... Det blev något fel där, vänta... Jag lär mamma att att spela. Ni skulle ju höra, aj, aj mina öron. Det skär i mina öron, ja och pappa då. Usch. Nej, det är tur att inte de spelar för er. Gämförerle med de, så måste jag få säga att jag är en stjärna.
Cellokramar <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0