Linnea Olsson - Giddy up!

Någon gång i början var det, då fick ni höra Linnea Olsson, men nu tycker jag att det var ett tag sedan sist.
Den här gången får ni höra "Giddy Up" med Linnea Olsson, "Giddy Up" som låter som "Ge aldrig upp".
Fast jag vet inte riktigt, vet ni vad det betyder? :)
Men "Ge aldrig upp", det låter rätt bra, för det är ju så man kommer vidare här i livet, om man aldrig ger upp. Det är så alla stora artister, alla stora musiker kommer vidare, blir bättre för att de kämpar på, för att de aldrig ger upp.
Jag är så grymt inmponerad av den här cellotjejen, Linnea Olsson som hon heter.
Det är blandanat av henne jag inmponeras som cellist. :D
Inmponeras ni av någon speciell som, cellist, violinist, pianist, någon speciell musiker?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0