Lindsey Stirling - Elements, Dubstep

Lindsey Stirling, visst är hon en duktig violonist? Klart en av mina favoriter!
Hennes musik, den är ju underbar. Lovar er, lyssnar på all denna fantastiska fiolmusik 24/7.
Först och främst musiken, den är ju underbar <3 men också att hon filmar i olika miljöer. Det är väldigt kul också, först är det på en strand men sedan helt plötsligt så är det i en skog, det det hör ihop med att jag fastnar så mycket för hennes musik. Jag har skrivit det innan men, man får liksom en helt annan bild av musiken.
Lindsey Stirlings musik, hennes spelande, det slår allt <3
Alla violinister, varken om ni ser det här nu, eller om en månad, klicka in på youtube, sök på Lindsey Stirling och jag lovar er. Ni kommer bli grymt inmponerade av all denna musik!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0