Inleder veckan med musik

Tänkte inleda veckan med lite musik... Det låter bra va? :D
 
Julen är ju i stort sett över nu, ja den är ju redan över känns det som, även fast det är fullt av snö ute.
Just därför, för att inte snön ska känna sig så himla ensam och för att liksom säga hejdå till julen år 2012, för att säga hejdå till hela år 2012 - Det har jag ännu inte gjort, men då passar det ju nu - Just därför får ni lite julmusik med "Thepianoguys".
Haha, vad duktig han är, en riktig pianist, han spelar liksom upp och ner. Men det är ju samma som om han vore blind, då ser man ju inte heller tangeterna. Det är rätt coolt faktiskt, att man kan spela så bra fast man är blind, fast man inte ser något. - Dessa personer måste ha väldigt bra öron för musik. Jag är faktiskt väldigt inmponerad av de här personerna som är blinda men som ändå kan spela så bra.
Har du hört en som spelat som vart blind? Många blir nog väldigt inmponerade och inspirerade, "Kan han, så kan jag".    Så tänker jag lite grand.
Cellokramar <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0