Göteborgs Symfoniker

Tidigare i veckan hörde ni en tjej från Göteborgs Symfoniker, nu får ni lite musik med denna fina orkester.
Närmare bestämt Super Mario Galaxy Medley, namnet låter lockande, så jag var tvungen att dela med mig av det här.
Musiken är väldigt fin, men jag ska säga att jag inte känner igen det ifrån Mario. Fast Mario Galaxy har jag å andra sidan aldrig hört, bara vanliga Mario, från spelet Mario Go Cart. Fast nej, det här är inte den musiken, det här är någon annan Mario.
Cellokramar <3

Kommentarer
Postat av: Linn - foto och vardag

sv; Tack så mycket! Jag har en Canon EOS 500D :)

hhehe, de är lugnt! ;) de är lätt att glömma bort lösenord, haha ;)

2013-01-02 @ 18:03:10
URL: http://www.linnhalvardsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0