Efter lovet, nu börjar allt igen...

Hade ett underbart lov i Skåne som man inte glömmer så lätt, gjorde en naturfilm med lillebror.
http://www.youtube.com/watch?v=XBRA-9agAA8 - Ja juste ja, ni kan ju se videon om ni har lust.
Ja, nu var det massa med cello igen, celltiderna!
Började ju redan med cello i förra veckan på fredagen, sedan dess har vi haft det riktigt trevligt tycker jag. Håller ni inte med? Jo, det tycker iallafall jag.
Idag, denna måndag, så var det då cello igen. Jag är förstår glad och nöjd, inte helt nöjd, med tre stycken blåmärken med mig hem från skirskohallen - En liten försenad julklapp, så är jag inte helt nöjd. Speciellt inte med armbågen - Nej men nu ska vi prata om blåmärken, sådant depp.
Imorgon börjar också orkestern, hm... Det är en vecka tidigare än förra året. Haha, att jag tänker på det.
Förra året började cellon faktiskt 23-24, 24 för min del. Hm... (Ibland funderar jag för mycket faktiskt.)
Jag har faktiskt inte så himla mycket att säga egentligen om cellon nu idag, imorgon då kommer en liten sammanfattning av cellodagen idag och på onsdag får ni stor sammanfatting. - Bettydligt mer än det här.
Nä nu ska jag ladda, ladda och ladda, undrar hur Sally låter idag?
Varma cellokramar i januarikylan <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0