Cellodag 28 januari 2013

Hej, idag var det cello igen, måste gå om snart en halvtimme. Detta ska bli roligt :D
Cellon Sally har legat framme i stort sett hela veckan och jag har spelat lite till och från. När jag haft lite tid över och jag den här veckan lär det väl bli ungefär lika mycket när jag går och bär på två prov i ryggsäcken, ett matte en NO, ett på onsdag och ett på torsdag.
Men spela det kommer jag göra!
Förresten en supermärklig grej, innan i veckan när jag spelade lät cellon helt okej, men idag nu alldeles nyss, helt förändrad, mycket sämre. Speciellt C-strängen, hm... Kanske är det lillebrorsan som varit framme, han är ett riktigt litet busfrö kan jag lova.
Jag ska nog ändå försöka spela lite, C-strängen är ju trotsallt inte den strängen jag använder mest. :)
Ni får ha det så himla bra, hoppas ni får en perfekt start på den här veckan, cellokramar <3
 

Kommentarer
Postat av: Henrietta

sv: men åh, fina fina du! tack snälla ♥ de bilderna var ju jätte fina ju :D
Jag spelade en basstämma, så tog bara några enkla toner på c-strängen i stort sett hela låten :)
Vad bra då! Vad spelar din mamma för instrument?
Ja eller hur, det är så kul! Speciellt när man ser på videor från första åren man spelade :D
hihi, och massor med kramar till dig fino! ♥

2013-01-28 @ 21:42:02
URL: http://molntussar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0