Beauty and the beast - Fantastiskt

Det här måste jag få dela med mig av, för det här det är grymt bra, amazing!
Vet ni hur länge han har spelat? 14 år, wow, jag har bara spelat i 4 (Jaja, inte riktigt än) Det är 10 år mer :D
Jag blir faktiskt grymt inmponerad av det här, och jag kan ana att många andra också blir det.
Men man förstår ju, han har övat så himla mycket, så att ni vet, det är det här övningen ger. Träning, träning, träning, kom ihåg det!
 
http://www.svt.se/maestro/se-program/del-1-av-5-grunderna?autostart=true
Måste bara få dela med mig av det här, "Maestro", haha, så himla roligt. Jag får ont i magen. Jag skrattar nog hela tiden, ja, jag kan nästan inte sluta skratta.
Det är tur att de övar!
Nä jag måste hinna äta mellanmål och lite såntdära innan orkestern... Nu kör vi :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0