Vanlig måndag, cellolektion

Snart är det cellolektion, en helt vanlig måndag helt enkelt... Absolut inget annorlunda.
Jo att det är en annan vecka, det är ju inte samma. vecka som förra... Gud vad tort det där blev.
Så om en timme ska jag bege mig ut i dte här trista Stockholmsvädret.
Ja usch, jag är trött på slask, halt och snö... Kan det inte bli vår?
I veckan har jag inte hunnit spela så mycket, två gånger minst, men om jag har tur hinner jag kanske värma upp, vi får väl se ;) Jag ska försöka iallafall!
I låten jag fick skulle det vara lite vibrato på någon ton, brrr, vi får se, haha! Vibrato är inte min grej.
Jag vet inte men... Det ska ju låta finare med vibrato men jag tycker, inte när jag spelar, men när andra spelar så är det finare med vibrato. När jag gör vibrato blir det bara blä... Ni förstår.
Vad tycker ni om vibrato? :)
Cellokramar till er alla <3

Kommentarer
Postat av: Henrietta

sv: tack, tack,tack! ♥ åh vad mysigt! får lite abstinens haha, vill också till Stockholm! :)
okej, men det är ju alltid bra att kunna skriva långa texter :D man ska ju alltid skriva ut texterna så mycket enligt lärarna!
Okej, haha nej precis! Jag har en storebror som fyller 17 om någon vecka, han spelade gitarr i mellanstadiet och så har jag en lillasyster som är 8 år och hon spelar fiol. Brukar spela ganska mycket med henne :)
Kram fina ♥

2013-02-04 @ 20:32:11
URL: http://molntussar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0